Thursday, May 7, 2009

Surat Cinta...

Seandainya hatimu adalah sebuah system, maka aku akan scan kamu untuk
mengetahui port mana yang terbuka. Sehingga tidak ada keraguan saat aku
c:\> nc -l -o -v -e ke hatimu,tapi aku hanya berani ping di belakang
anonymouse proxy, inikah rasanya jatuh cinta sehingga membuatku
seperti loser atau aku memang loser sejati whatever!

Seandainya hatimu adalah sebuah system,
ingin rasanya aku manfaatkan vulnerabilities-mu, menggunakan PHP injection
Terus aku ls -la; find / -perm 777 -type d,sehingga aku tau kalau di
hatimu ada folder yang boleh ditulis atau adakah free space buat aku?.
apa aku harus memasang backdoor “Remote Connect-Back Shell” jadi aku
tinggal menunggu connection dari kamu saja, biar aku tidak merana seperti ini.

Seandainya hatimu adalah sebuah system,
saat semua request-ku diterima aku akan sentiasa berlegar di bugtraq
untuk mengetahui bug terbarumu maka aku akan patch dan pacth lagi,aku
akan jaga service-mu agar tidak crash dan aku akan menjadi firewall-mu
akanku pasang portsentry, dan menetapkan error pagemu ” The page
cannot be found Coz Has Been Owned by Someone get out!”
aku janji tidak akan ada macelinious program atau service yang hidden, kerana aku
sangat menyayangi dan mencintaimu.

Seandainya hatimu adalah sebuah system,
jangan ada kata “You dont have permission to access it” untuk aku,
kalau tidak mahu di ping flood atau DDos Attack. Jadi jangan lah….! kamu harus
menjadi sang putera penyelamatku.

Seandainya hatimu adalah sebuah system, …?

Tapi sayang hatimu bukanlah sebuah system,
kamu adalah sang putera impianku, yang telah mengacaukan systemku!
Suatu saat nanti aku akan datang dan mengatakan kalau di hatiku sudah
dijangkiti virus yang menghanyutkan, tidak akan ada anti virus yang dapat
mengubatinya selain …kamu.

Puteraku...

2 comments:

Mar said...

err..apekah?

nadiahazhari said...

surat ini hanya org IT yang faham nie....huhuhuh