Monday, August 6, 2007

Cepat!!!

Sudah dua minggu hal ini bermain-main di kepala..

Aku sepatutnya lebih arif..

Ini untuk kebaikan UMMAH!!!

PERTAMA:

Aku mesti buat pasport!!!!

KEDUA:

Mesti belajar semula memandu kereta!!!


Untuk hal yang pertama, hanya memerlukan duit dan masa sahaja, Insya-Allah selesai.. Namun bagaimana dengan hal yang kedua??

Keperluan: Jika aku boleh memandu, tidak perlu lagi aku menyusahkan orang lain..
Keinginan: Memang sudah lama, jika tidak masakan aku punya lesen??
Kemampuan: Kereta dirumah, sudah ada yang boleh digunakan jadi, kenapakah?
Keizinan: Abah tidak punya keyakinan terhadapku..

2 comments:

cikEff said...

Memang kena cepat! kita pun akan menyusul awk. CUma langkah kta lebih pjg laaa...Berusaha!!

Mar said...

about the 'keizinan' ... try make him understand the 'keperluan' u mentioned ke, or talk to ur mom first ke suh bagi hints ke ... i mean there is a 'keperluan' rite now, rather than just 'keinginan' as b4 kan ... klu ur dad bace post ni agak2 dier consider gak tu ... but ... u need to praktis lah kot ... (huhu, kejadian kembara di simpang jln kuar dr sek 10 =p)