Friday, January 30, 2009

Aku yang pelik...

Dah 22 tahun hidup baru perasan yang kita ni pelik sebenarnya...

Kita tak suka sos.. tak kira sos cili ke tomato ke thai ke bbq ke...lidah ni blh thn ngan black pepper sos shj..
cth: kita suka keropok lekor,
TAPI kalo keropok tu dh kena sos,
kita takkan makan.. same goes to other foods..



Bila baca suratkhabar, majalah atau study untuk exam kita akan mulakan dr muka surat belakang sekali...

Gayat yang teramat...
kalo turun tangga kena pegang sesuatu...
kalo tidak kita akan terbayang kita jatuh bergolek...
samala gak kalo ada kat tempat yang tinggi..

yang peliknya, kita amat suka aktiviti cam flying fox, repailing, abseiling, naik solero shot...

kalo tido kena ada bantal peluk.. bantal kepala takde tak pe...


tido mesti tangan kat kepala..., bawah bantal

tak makan acar.. apa acar sekalipun..


setiap mlm ambil masa lebih 30 minit utk pikir baju ape nk pakai esoknya...
nih perasan sejak matric.. makin parah bila dh start praktikal...


Bila tertekan (tension) lebih sikit, bibir kita akan membengkak..
ni mula sejak matric gak...bila perasan yg bibir start bengkak je... akan terus tido...

tak minat ngan friendster, myspace, facebook... malas..


sgt sgt sgt suka mengilatkan kuku sendiri... hahaha



kalau kita ngantuk dalam kelas, kita tak de ubat lain selain tido..
pernah sekali ngantuk dalam satu kelas nih, sebab ngantuk tak leh tahan sangat,
kita pun mintak izin untuk gi toilet kononnya nak basuh muka..
tapi walaupun dah basuh muka dan buat exercise ringan mata tetap nak tido gak.
jadi kita ambik keputusan drastik.. kita pergi lecture hall kosong, kita tido....
hahaha adalah dalam 10 minit kita tido... pastu bgn je DA SEGAR... balik kelas ngan muka yg segar... kekeke

sekarang dah jumpa 1 penawar selain dari tidur... hehehe cara elak ngantuk dlm kelas yg baru: mengilatkan kuku sendiri.. so far berjaya la gak.. tapi kalo masih ngantuk, tido la jawapan nya..



power cermin mata kita kiri: 480 kanan: 120 ---> tak balance




tak pernah menjejakkan kaki ke luar negara..


bilangan kasut kita (latest) lagi banyak dari bilangan pen + pensel yg kita ada sekarang
Kasut: 12 (haah kan belum update dlm blog..)
pen+pensel+ruler+pemadam = 8

hehehe... Sepelik-pelik kita, kita tau ada org lagi pelik dr kita..

Sekian

1 comment:

[ Nazihah ] said...

Saya pun pelik jugak!!
Kalau saya ngantuk, saya boleh tertido sambil makan[makan gula-gula]..saya pun tak suka acar, saya pun tak suka frenster.Kadang2 saya baca buku dr belakang ^_- saya kene ada bende nak peluk sblm tido..kalau tak takleh tido..Nak jd kawan kita tak?? ^_-